رانگنیگ: از نتیجه کاملا ناامید هستم

رانگنیگ: از نتیجه کاملا ناامید هستم

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس، استون ویلا در خانه برابر یونایتد به تساوی دو بر دو رسید. در این دیدار برونو فرناندس دو بار برای یونایتد گلزنی کرد و یاکوب رمزی و کوتینیو نیز گلزنان استون‌ویلا بودند تا یونایتد دو امتیاز دیگر را از دست دهد.


رالف رانگنیگ، سرمربی آلمانی یونایتد بعد از این دیدار با ناراحتی از نتیجه کسب شده گفت: من از نتیجه کاملا ناامید هستم. بعد از دو بر صفر جلو افتادن نباید اجازه می‌دادیم حریف به بازی برگردد. اکنون صحبت در مورد نکات مثبت دشوار است، اما من همچنان معتقدم که ما امروز چند جنبه مثبت نشان دادیم. در نیم ساعت اول ما بر بازی مسلط بودیم، این بهترین عملکرد ما روی توپ بود، می‌توانستیم در نیم ساعت اول دو یا سه بر صفر پیش بیفتیم. در آن ۱۵ دقیقه آخر باز هم نشان دادیم که اگر فضا را باز کنیم، به گل می‌رسیم. متاسفانه بدشانسی هم آوردیم. در هر صورت باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم. این بازی اصلا یونایتدی که باید نبودیم. من در ۱۵ دقیقه آخر در مورد یک دفاع سه نفره فکر می‌کردم اما در نهایت نتیجه ای حاصل نشد. امیدوارم بازیکنان مصدوم یا بیمار برای چهارشنبه برگردند اما در حال حاضر مطمئن نیستم یا به بازی چهارشنبه فکر می‌کنم. من هنوز از این نتیجه بسیار ناامید هستم.


منچستریونایتد که از جام اتحادیه حذف شده است در لیگ برتر از جمع چهار تیم نخست فاصله گرفته است و باید در دیدار بعدی خود برابر برنتفورد به میدان برود. 


انتهای پیام